Doelstellingen

De missie van de vereniging is de kwaliteit van leven en zorg verbeteren voor mensen met spina bifida en ook van de incidentie te verminderen door primaire preventie.Het doel van onze vereniging is:

- Maximaal bijdragen tot de maatschappelijke integratie van elk individu met spina bifida en/of hydrocephalus

- De belangen van individuele leden alsook de gemeenschappelijke belangenverdediging

- Initiatieven nemen en diensten verlenen in functie van de noden en behoeften van de leden

Deze doelstellingen worden niet alleen in Vlaanderen nagestreefd, maar ook in 2 projectlanden in het Zuiden, nl.: Oeganda en Rwanda. Op onze fotopagina vind je de in 2022 in ons tijdschrift gepubliceerde verslagen met foto's. Om de artikels vlot te kunnen lezen, klik je met je rechter muisknop op de afbeelding en kies je voor 'Afbeelding in nieuw tabblad openen'.
Deze projecten konden gerealiseerd worden dankzij de steun van de provincie Oost-Vlaanderen.

Contacteer ons

Heb je een vraag of wil je lid worden? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen spoedig contact met jou op.

Je bericht is succesvol verzonden.
We zullen je zo snel mogelijk contacteren
Oeps! er ging iets verkeerd.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.