Lid worden

Om onze doelen te kunnen bereiken is het in veel opzichten belangrijk om een groot ledenbestand te hebben. Meer leden betekent meer onderlinge uitwisseling van informatie en ervaringen en een groter draagvlak bij gemeenschappelijke belangenverdediging.

Wie kan er lid worden?

Uiteraard kan iedere persoon met spina bifida en/of hydrocephalus lid worden van onze vereniging. Maar ook wanneer uzelf of uw gezinslid geen open rug of waterhoofd heeft, kan u zich als steunend lid aansluiten.

Hoeveel bedraagt het
jaarlijks lidmaatschap?

Jaarlijks vragen we onze (steunende) leden 25,00 euro lidgeld. Voor dit bedrag ontvangt u 4X per jaar een tijdschrift en word je uitgenodigd voor onze activiteiten. Verder staan we steeds klaar om vragen telefonisch of via mail te beantwoorden.

Hoe word ik lid?

Vul onderstaand formulier in met de melding dat u lid wilt worden en wij bezorgen u zo snel mogelijk een bevestiging van uw registratie.

Wij respecteren uw privacy. Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld

Je bericht is succesvol verzonden.
We zullen je zo snel mogelijk contacteren
Oeps! er ging iets verkeerd.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.